Houweling

zoekvenster sluiten

Bestellen via de webshop is sneller

De webshop van Houweling Veiligheid staat alweer ruim een jaar online. We zijn benieuwd naar wat onze klanten ervan vinden. Margreet van Twin Workwear vertelt ons meer over hoe zij handig gebruik maakt van de webshop.

Twin Workwear

Twin Workwear is een echt familiebedrijf, gevestigd in Scherpenzeel. Ze zijn gespecialiseerd in signing van panden, belettering van wagenparken, drukwerk en kleding. Deze laatste tak wordt steeds groter. Sinds 1,5 jaar hebben ze een nieuw pand betrokken met daarin een prachtige showroom. Hier komt een ruime keuze van A-merken aan bod.

Showroom

Sinds een aantal jaar levert Houweling Veiligheid verschillende producten aan Twin Workwear. Vooral de kleding van Tricorp verkoopt erg goed. Daarnaast liggen ook producten van Fristads en Safety Jogger in de schappen en rekken van de nieuwe showroom. ''Toen we begonnen me de verkoop van werkkleding, kwamen we terecht bij Houweling. Het contact is goed en kleine afname van producten is mogelijk''.

Overgang webshop

Sinds kort bestelt Margreet haar benodigde artikelen digitaal. Ze maakte een eigen account aan en ging over naar online bestellen via de webshop. En dat bevalt haar heel goed: ‘’Eerst stuurde ik steeds een mailtje met mijn bestelling. Nu vul ik mijn winkelmandje gedurende de week met producten. Twee keer per week verstuur ik mijn bestelling, waarna ik direct de orderbevestiging met alle artikelen in mijn mailbox krijg. Dat geeft een vertrouwd gevoel, de order wordt dan gelijk verwerkt. De orderbevestiging staat netjes in mijn online omgeving en in mijn e-mail. Zo kan ik snel en gemakkelijk orders nazoeken’’. Ook over de zoekfunctie is ze tevreden. En als ze vragen heeft dan stelt ze die alsnog aan haar contactpersoon binnen Houweling.

Prijzen en catalogus

De webshop heeft voor Margreet meerdere functies; bestellingen plaatsen, prijzen bekijken en een catalogusfunctie. Als bijvoorbeeld een klant een product in een andere kleur wil, dan zoekt ze dat even op in de webshop. Handig, want zo kan ze de klant snel van de juiste informatie voorzien.

Levertijd

De orders die via de webshop binnenkomen, worden zo snel mogelijk verwerkt door de backoffice medewerkers van Houweling. Margreet geeft aan dat de levertijd gemiddeld twee a drie dagen is, voor haar is dat prima.

Verzendkosten

Op de vraag wat ze van de verzendkosten vindt, antwoord Margreet glimlachend: ‘’De verzendkosten omzeil ik dus die betaal ik bijna nooit meer. Gedurende de week stop ik producten in mijn winkelmandje, als ik boven 300 euro orderwaarde zit dan is de verzending gratis!’’

Retour

Als de bestelling geplaatst is, komt het toch soms nog voor dat er iets gewijzigd moet worden. Dan mailt ze dit naar Houweling of ze stuurt de bestelling retour. Hierover zegt ze: ‘’Bij het retour sturen van producten heb ik nog nooit iets vervelend gevonden, dus het zal wel goed gaan’’. Bij Houweling vinden we het ook belangrijk dat de klant tevreden is nadat een bestelling geplaatst is.

Advies

Tot slot vertelt Margreet: ‘’Bestellen via de webshop is snel en overzichtelijk. En je bent niet afhankelijk van het antwoord van iemand anders. De order wordt gelijk verwerkt. De eerste paar keer is ontdekken maar als je het een paar keer gedaan hebt dan werkt het heel prettig!’’.

Bestellen via de webshop is sneller